Menu Content/Inhalt
Przetarg na dostawę i wymianę witryn sklepowych z PCV PDF Drukuj

03 lipca 2017 r. godz. 10:00

Ostrowiecka Spółdzielnia Mieszkaniowa
w Ostrowcu Św. ul. Kochanowskiego 5
ogłasza przetarg dwustopniowy nieograniczony
na dostawę i wymianę 3 szt. witryn sklepowych z PCV.

Termin realizacji do 11-08-2017 r.

Pisemne oferty należy składać w sekretariacie OSM pok. nr 14 do godz. 14 00 dnia 29-06-2017r.

Przetarg odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w Ostrowcu Św. ul. Kochanowskiego 5 pok. 22

w dniu 03-07-2017r o godz. 1000

W przetargu mogą brać udział Oferenci, którzy spełniają warunki określone w SIWZ i wniosą wadium w wysokości 1000zł (jeden tysiąc złotych).

Udział oferenta lub uprawnionego przedstawiciela w przetargu jest obowiązkowy.

Szczegółowe informacje dotyczące przetargu zawarte są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która jest do nabycia w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 18 w cenie 30zł. tel. 41 263 10 84

Istnieje możliwość otrzymania SIWZ pocztą elektroniczną po wcześniejszej wpłacie na konto OSM kwoty 30zł: Nr konta: 62 1240 4416 1111 0000 4962 6438.

Potwierdzenie wpłaty z danymi oferenta (nazwa, adres i NIP) należy przesłać na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. . Pocztą zwrotną kupujący otrzyma komplet dokumentów przetargowych.

Faktura VAT za zakupioną SIWZ zostanie kupującemu wysłana pocztą lub zostanie przekazana w dniu przetargu.

 
designed by www.madeyourweb.com